به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه صنعت نفت و به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی “شانا”، مجید بوجارزاده، مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت روز چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۴ بر لزوم هماهنگی و بهرهگیری بهینه از ظرفیتهای موجود در واحدهای روابط عمومی صنعت نفت تأکید کردند.
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت، با اشاره به ظرفیتهای موجود در روابط عمومیهای صنعت نفت افزودند: واحدهای روابط عمومی وظیفه دارند ضمن تقویت یکدیگر، تعامل سازنده و اشتراکگذاری اطلاعات و محتوا، از سازمان خود با اقدامات اطلاعرسانی و تولید محتوای متنوع و دقیق دفاع کنند. تنها از طریق همدلی و همکاری میتوان اهداف کلان صنعت نفت را بهدرستی به جامعه منتقل و از منافع سازمان دفاع کرد.
بوجارزاده، با بیان اینکه تعامل مؤثر میان بخشهای مختلف صنعت نفت از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کردند: این تعامل نهتنها به تقویت ارتباطات درونسازمانی منجر میشود، بلکه نقش کلیدی در انتقال پیامها و دستاوردهای صنعت نفت به افکار عمومی ایفا میکند.
مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت، با تأکید بر نقش روابط عمومیها در اطلاعرسانی دستاوردهای صنعت نفت اظهار کردند: انتقال دقیق، سریع و شفاف این دستاوردها به جامعه، نهتنها به افزایش اعتماد عمومی منجر میشود، بلکه سبب افزایش امید و نشاط اجتماعی در جامعه شده و این وظیفه مهم بر عهده روابط عمومیهاست.
بوجارزاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به نقش روابط عمومیها در تبیین توانمندیهای داخلی و حمایت از تولید ملی پرداخت و افزود: صنعت نفت ایران با حمایت از دانش بنیانها و شرکتهای توانمند ایرانی در بسیاری از حوزهها در تولید تجهیزات مورد نیاز خود به خودکفایی دست یافته است. روابط عمومیها باید با معرفی این دستاوردها، مردم را نسبت به توان فناورانه کشور آگاه کنند.