EN

جهانی شدن روابط عمومی ها، نقش محوری در بازگشت اعتبار صنعت نفت ایران دارد

در ششمین گردهمایی روابط عمومی های صنعت نفت مطرح شد:

جهانی شدن روابط عمومی ها، نقش محوری در بازگشت اعتبار صنعت نفت ایران دارد

 

نگاه بین‏ المللی و جهانی‏سازی روابط‏عمومی‏های صنعت نفت کشور، در احیاء و بازگشت اعتبار صنعت نفت ایران در عرصه بین ‏المللی نقش محوری دارند.

 

به گزارش واحد خبر پژوهشگاه صنعت نفت، اکبر نعمت الهی، مدیر کل روابط عمومی وزارت نفت با بیان این مطلب گفت : بر اساس باور مسئولین ارشد صنعت کشور از جمله وزیر نفت، آینده این صنعت بسیار روشن و امیدوارکننده است و مشکلات جاری در سایه تدبیر و همچنین همبستگی و تلاش ارگانهای مختلف داخل کشور مرتفع خواهد شد.

وی گفت: با توجه به برنامه‏های وزارت نفت و نیازهای موجود، استراتژی‏های ارتباطی حوزه نفت، عبارتند از توسعه رسانه‏های موجود، ایجاد رسانه های جدید، بکارگیری روش‏ها و ابزارهای مدرن ارتباط و تکنیک‏های علمی در مهندسی علوم انسانی مرتبط با حوزه ارتباطات تا در نهایت توفیق پیاده سازی علمی برنامه‏های ارتباطی فراهم آید.

نعمت الهی افزود: در همین راستا، روابط عمومی‏های 4 شرکت اصلی به مدیریت ارتقاء خواهند یافت تا به تبع آن ساختار سایر روابط عمومی‏های مجموعه نفت به سطح مدیریت ارتقاء یابند.

وی افزود: تدوین برنامه ارتباطی و تعیین بودجه از الزامات روابط عمومی‏ها در سال 93 است و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‏ها از سال 93، آغاز خواهد شد.

خاطر نشان می شود ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی‏های صنعت نفت از امروز در ماهشهر آغاز به کار کرده و تا دو روز ادامه خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support